Menu Sluiten

Overal aandacht

Digitale beeldreclame is overal te gebruiken waar je op een slimme manier je product wilt verkopen, je actie of aanbieding aankondigt of je boodschap vertelt. Je kunt het zo gek niet bedenken of narrowcasting doet zijn werk.

Lekker bijverdienen
Sommige klanten van JDT-services pakken het helemaal goed aan. Zij laten anderen op hun digitale systeem ‘adverteren’. Dat kan van alles zijn. Een advertentie van de bloemist op het beeldscherm in het naastgelegen café. Of eentje van het kindervakantiewerk van de buurtvereniging die bij de kapper op de hoek te zien is. Zo doe je anderen een groot plezier of verdien je lekker bij terwijl je eigen reclame, actie of boodschap ook zijn werk doet.

Wachttelevisie
Wie kent het niet? Wachten. Het is vervelend, alle goed bedoelde weekbladen, kranten en strips ten spijt. Maar na plaatsing van een digitaal scherm, krijgt wachten een andere betekenis. Je verblijf is voortaan goed te hebben. Actuele informatie zorgt voor een hoge waardering en verkort gevoelsmatig de wachttijd. Wachttv maakt wachten heel anders.

In de horeca
Laat je klanten nieuwe producten zien, doe suggesties en breng nieuwtjes. Breng ze op de hoogte van evenementen en gebeurtenissen. Laat anderen op uw beeldsysteem adverteren, zoals de brouwerij die een nieuw drankje aanprijst of de groothandel die een nieuw snack introduceert. Korte reclamefilmpjes, sfeerbeelden, trends en clips geven een eigen sfeer.

Bij de makelaar
De eindeloze rij kaarten met daarop het aanbod aan te verkopen woningen in de etalage van een makelaar. Zou daarbij een professioneel beeldscherm geen geweldige aanwinst zijn? Een medium dat direct de aandacht trekt en laat zien wat jij wilt laten zien. Het verhoogt de attentiewaarde en laat klanten eerder binnenstappen of naar de website gaan.

Op de koffie?